تدویر چهارمین نشست حضوری
سکرتریت کمیسیون تفاهم و وحدت سکرتریت کمیسیون تفاهم و وحدت

چهارمین جلسه حضوری کمیسیون تفاهم و وحدت اعضا و سازمانهای ایجاد شده از بدنه حزب وطن سابق حزب دموکراتیک خلق افغانستان برای تدویر مجمع عالی دایر گردید.

 

بتاریخ 18 جولای سال روان به ساعت 2.30 بعد از ظهر چهارمین جلسه کمیسیون تفاهم و وحدت در شهر کسل(kassel) المان به ریاست محترم سرور منگل دایر گردید.

جلسه مطابق به اجندای پیشنهادی سکرتریت که از جانب اعضای کمیسیون تایید گردید،در فضای نهایت صمیمانه به کار آغاز نمود.در جریان کار جلسه محترم محمد عثمان عمر ساپی به نماینده گی از نهضت تفاهم از اروپا و محترم داکتر آصف بکتاش ریس حزب ترقی وطن از کابل ذریعه تیلفون و محترم عبدالشکور خوشه چین به نماینده گی حلقهء عیاران از طریق پیام کتبی حمایت و همبستگی خویش را با کار کمیسیون تفاهم و وحدت ابراز داشتند که مورد توجه اشتراک کننده گان جلسه قرار گرفت.

قابل یاداوری میدانیم که درین جلسه برعلاوه نماینده گان با صلاحیت احزاب،سازمانها و حلقات اشتراک کننده قبلی در کمیسیون تفاهم و وحدت ،نماینده گان با صلاحیت کمیتهء انسجام برای اعاده فعالیت حزب وطن و تعداد از شخصیت های مستقل سیاسی نیز حضور داشتند.

اشتراک کننده گان جلسه با بسیار علاقمندی و توجه خاص در کار جلسه شرکت ورزیدند وبا ارایه پیشنهادات و نظریات سازنده برای پیشبرد کار بهتر در امور تفاهم و وحدت تمام جزایر جداشده از بدنه حزب وطن سابق ح.د.خ.ا تصامیم لازم اتخاذ گردید.

هم چنان قابل تذکر است که درین نشست برعلاوه سپردن وظایف به اعضای کمیسیون،در مورد یک طرح پلاتفورم مشترک سیاسی کمیسیون تفاهم و وحدت جروبحث رفیقانه صورت گرفت درنتیجه به سکرتریت وظیفه داده شد تا با در نظرداشت دیدگاه هاونظریات سایر احزاب ،حلقات و شخصیت های مستقل سیاسی علاقمند به پروسه وحدت خانواده بزرگ دیروزی مان،در غنامندی پلاتفورم،طرح پلاتفورم مشترک سیاسی را تهیه نماید.

 

شایان تذکر است که از نام جلسه پیامی نیز عنوانی کنفرانس شورای اروپایی نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی افغانستان برای مؤفقیت در کار کنفرانس تصویب و ارسال گردید.

 

جلسه در فضای نهایت دوستانه و صمیمانه با نتیجه گیری مثبت توام با دست اوردها حوالی ساعت 8 شب خاتمه یافت.


July 20th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها